توضیحات
این اثر علمی و کاربردی، با رویکردی تحلیلی و آیندهنگر، به بررسی یکی از کلیدیترین عوامل موفقیت سازمانها در دنیای پررقابت امروز، یعنی رضایت ذینفعان و مشتریان میپردازد. نویسنده با بهرهگیری از چارچوبهای نوین مدیریت، مطالعات موردی و یافتههای پژوهشی، نشان میدهد که چگونه رضایت میتواند به سکوی اصلی رقابت و مزیت پایدار سازمانها در بازارهای داخلی و بینالمللی تبدیل شود.
ساختار منسجم، زبان علمی در عین حال روان، و اتکای کتاب به منابع معتبر، آن را به منبعی ارزشمند برای مدیران، پژوهشگران، دانشجویان رشتههای مدیریت و بازاریابی، و علاقهمندان به توسعه سازمانی بدل کرده است.
انتشار کتاب حاضر، گامی مهم در جهت تقویت فرهنگ مشتریمداری، ارتقای کیفیت خدمات و محصولات، و افزایش توان رقابتی سازمانها در سطح ملی و جهانی به شمار میآید و بیانگر دغدغهمندی نویسنده، محرم غفاری، نسبت به ارتقای جایگاه سازمانها در عرصه رقابت است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.