توضیحات
این اثر علمی و پژوهشی، با رویکردی تحلیلی و کاربردی، به بررسی یکی از مهمترین مباحث روز آموزش و پرورش، یعنی ارزشیابی نوین در آموزش ابتدایی پرداخته و با تأکید بر الگوهای بینالمللی تیمز (TIMSS) و پرلز (PIRLS)، چارچوبها و راهکارهایی نوین برای بهبود فرایند یاددهی–یادگیری ارائه میدهد. انسجام محتوایی، تکیه بر مبانی علمی و بهرهگیری از منابع معتبر، این کتاب را به منبعی ارزشمند برای معلمان، پژوهشگران، دانشجویان علوم تربیتی و مدیران آموزشی تبدیل کرده است.
انتشار این کتاب، گامی مؤثر در راستای ارتقای کیفیت آموزش ابتدایی، توسعه دانش بومی در حوزه ارزشیابی و همسویی با استانداردهای جهانی به شمار میآید و نشاندهنده دغدغهمندی نویسنده، گلناز عاملی، نسبت به بهبود نظام آموزشی کشور است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.