کتاب ارزشیابی نوین در آموزش ابتدایی با تاکید بر الگوی تیمز و پرلز

1.000.000

کتاب «ارزشیابی نوین در آموزش ابتدایی با تأکید بر الگوی تیمز و پرلز» نوشته‌ی گلناز عاملی، پژوهشگری فعال در حوزه آموزش و علوم تربیتی، با مجوز رسمی از انتشارات سپهر اندیشه روشن منتشر شده است.

توضیحات

این اثر علمی و پژوهشی، با رویکردی تحلیلی و کاربردی، به بررسی یکی از مهم‌ترین مباحث روز آموزش و پرورش، یعنی ارزشیابی نوین در آموزش ابتدایی پرداخته و با تأکید بر الگوهای بین‌المللی تیمز (TIMSS) و پرلز (PIRLS)، چارچوب‌ها و راهکارهایی نوین برای بهبود فرایند یاددهی–یادگیری ارائه می‌دهد. انسجام محتوایی، تکیه بر مبانی علمی و بهره‌گیری از منابع معتبر، این کتاب را به منبعی ارزشمند برای معلمان، پژوهشگران، دانشجویان علوم تربیتی و مدیران آموزشی تبدیل کرده است.

انتشار این کتاب، گامی مؤثر در راستای ارتقای کیفیت آموزش ابتدایی، توسعه دانش بومی در حوزه ارزشیابی و هم‌سویی با استانداردهای جهانی به شمار می‌آید و نشان‌دهنده دغدغه‌مندی نویسنده، گلناز عاملی، نسبت به بهبود نظام آموزشی کشور است.

توضیحات تکمیلی

قطع

وزیری, رقعی, خشتی, پالتویی

چاپ

اول, تجدید چاپ, در حال چاپ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب ارزشیابی نوین در آموزش ابتدایی با تاکید بر الگوی تیمز و پرلز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *